Exam . Good luck .

wuuuu . one day .

Assalamua'laikum . Lama tak update blog . k aku peduli apa sebab aku tahu takda orang nak baca . aku tak nak merepek lah . exam exam exam exam exam . okayy exam nak dekat dah . tapi aku boleh lagi update ni . hoho .

for me , subject sejarah , killer subject ! err , nak kata apa ekk . tak tahu kenapa . bagi aku sejarah payah . tapi exam akhir tahun ni aku nak buat betul-betul . semua subject aku nak buat yang terbaik . InsyaAllah . doakan aku eh .

kemahiran hidup , aku ambil PK . bahasa melayu , aku pun tak pasti susah atau senang . bahasa inggeris , InsyaAllah boleh buat . math pun payah lah . kawan aku memang bijak gila dalam math , kalau ade question yang aku tak paham , aku tanya dia je . dia sedia membantu . BFF >.< . sains , sejarahpendidikan Islam , geografi . geog aku tak berapa nak paham sangat . aku ambil lapan subject je . tak ambil subject Arab .

ok gtg now . Assalamualaikum .

Good luck PMR Candidates !

5 comments:

Nur Nabilah said...

Exam , exam .

Unknown said...

thanks wish :D

Nur Nabilah said...

@Aira DawsonHeee . Welcome . All the best :)

Aimi Wardina ♥ said...

Jom join segmen :

http://aimi-wardina.blogspot.com/2012/11/segmen-tambahkan-followers-diblog.html

Nur Nabilah said...

@Aimi Wardina ♥

Alaa, terlambat pulak nak join. Sekarang baru ade masa. Maaf ye Aimi Wardina.