New look :D

Assalamualaikum.  

Lama sangat-sangat tak update blog saya yang dah cantik sangat bersarang ni. Yelahh tu bersarang kan. Haha. Sebenarnya, setiap hari saya buka blog untuk melawat peserta-peserta First Simple Giveaway by Nazarah. Sambil-sambil itu saya check chatter box saya. Kalau sempat dan ada masa, sesiapa yang berkunjung ke sini, saya akan berkunjung semula ke blog korang dan InsyaAllah akan difollow back. Rajin-rajinkan berkunjung ke blog saya ya.

Haaa, korang perasan ke tidak perubahan kat blog saya ni? Siapa pulak lah yang tak perasan kan. Hihi. /bajet betul la hang ni\ Eh, eh, blog saya dah berwajah baru la. New look kata orang. NurNabilahZ's blog in purple? Oh, apa kata korang. Okeyy tak? OK or KO? Haha. Mesti ada ni yang cakap dalam hati buruk sangat blog die. Haha. Tidak mengapa, saya tak kesah pun. Sebab saya sedar memang buruk pun. Tak terasa lah. Hihi.

Tema blog saya kali ini ialah purple. Purple memang warna kesukaan saya. Selama ini asyik pink je memanjang. Saya memanglah gemar warna pink. Warna pink memang tidak dapat dipisahkan daripada saya tetapi warna kesukaan lagi kegemarannya sebenarnya ialah purple atau ungu. Tapi soft purple je lah.

Header inspirasi daripada blog Izyan Nazirah. Footer juga inspirasi daripada blog Izyan Nazirah. Korang boleh lah singgah-menyinggah ke blog Izyan ye. Blog dia sangat-sangatlah awesome. Dia juga ada sediakan tutorial dan freebies. Pasal background, saya tak menyempat lagi nak tukar sebab saya rasa background yang saya guna ni dah okeyy sangat.
Nak buat tutorial dan freebies. Nantikan ya bloggers semua. 
Till then, Assalamualaikum.

No comments: