Selamat Tinggal 2014

Assalamualaikum readers.



So yeah lama gila en aku tak update entry. {{setahun weh tak update}} Actually aku tak update sebab aku tetiba rasa cam malas gila dah nak blogging, pastu kan pastu kan harini {{11 Jan}} tetiba aku rasa nak sambung blogging. Sayang ah pulak kat dunia blogging. Dah lama kot aku berkecimpung dalam dunia blogging. Boleh kata semua dah aku alami like kena bash etc ok tu memang perkara biasa kalau dah jadi blogger kan. Dah boleh wat lek wat cool. Hahaha

Okay senanye aku dah lewat update entry new year wakakaka. I dont even care lol sebab aku tahu takde orang nak baca pun aihh. Yelah dah berkesempatan ni en so wishing ya all Happy New Year.

Weh weh aku dah form 4. Sedar tak sedar lagi setahun nak SPM dah weh. Kalau dah tahun baru mesti lah azam pun kena baru kan. So harapan aku, aku boleh catch up semua benda yang cikgu ajar. Semua subjek baru en. Fyi, aku ambik pure science {{nak jadi doc lah katakan}}. Ok aku kena hadapi subject-subject killer dengan tenang. {{takut gak senanya}}. Aku tak boleh dah la malas. Dah upper form kot. Hahaha

Till then, Assalamualaikum.

No comments: