New design !

Assalamualaikum. ♥
GIVEAWAY! BANYAK HADIAH YANG MENARIK. JOIN! JOIN!


Dah tengok dah perubahan mendadak blog ni? Eh, soalan apakah yang merapu ni. Dah sah-sah la korang dah tengok bila dah baca post ni kan kan? Okeyy lama sangat saya tak update kan. Kalau update pun giveaway je lah. Tapi sekarang dah malas nak join. Hehe. Tapi akan merajinkan diri juga.

Ni pun nak update pasal new design je. AAAAAAAA. Saya memang malas nak menaip. Nak kena cari idea pula untuk diupdatekan di blog ini. Okeyy bukan main panjang intronya. Haha. Itu baru pendahuluan. Jom masuk ke isi-isinya sebelum penutup. /Dah macam buat karangan BM\.

Macam biasa, temanya warna pink. Memang tak dapat dipisahkan bagai aur dengan tebing. Eh? Apa-apa je. Walaupun favourite colour saya purple tapi entah kenapa blog kena design warna pink jugak. Ah abaikan. Okey menu tab kali ini saya letak kat tepi sebelah kiri blog. Saya ikut tutorial di blog Akak NabilaMedan.

Cuba hover , dia akan pusing-pusing then jadi macam ni. Kan? Ni memang original code by Akak Nabila. Saya just ubah colour sahaja. Hehe. Pink jugak.

Saya dah tak tahu nak membebel dan comment pasal apa lagi. Bahagian header tu okay tak? Saya baru belajar macam mana nak buat header macam tu. Memang header trend sekarang kan. Hehe. Try lah jugak buat, Alhamdulillah jadi tapi payah jugak tu nak buat. Okeyy kita stop kat sini dulu. Bertemu di entry akan datang. /Ye lah kan?\ 
Sebenarnya, saya akan tukar lagi design blog saya. Rasa macam nak pakai classic template  / blogskin lagi je. Macam dah melekat je dengan blogskin. Sekarang tengah design template. Hihi. 
Till then, Assalamualaikum.

No comments: