Vector ^^

Assalamualaikum. ♥
GIVEAWAY! BANYAK HADIAH YANG MENARIK. JOIN! JOIN!
Baca title mesti korang ingat saya yang buat vector kan? Eh eh, seriously memang tak pandai nak buat semua tu. Nak buat doodle pun tak lepas-lepas lagi. Apatah lagi vector yang kena ikut gambar asal. I mean, gambar asal tu gambar biasa kita snap-snap then kita vectorkan jadi lah sedikit cartoon tapi tak lari dari wajah kita tu. /Cewahh.\

Korang, haritu /lupa tarikh\, saya ada buat tempahan vector dari akak shahira. Sangat puas hati dengan hasilnya. Walaupun saya agak cerewet tapi akak shahira tak merungut. Harga yang ditawarkan serendah RM5 seorang! Kira okayy la tu. Hasil pun puas hati. Saya tahu pasal tempahan vector ni dari blog akak FD sebab akak shahira maybe sewa tapak iklan di blog akak FD, so bila tengok banner tempahan vector tu, terus berminat. Dah baca details apa semua pasal tempahan, cepat-cepat saya email akak shahira. Tak rugi sebenarnya sewa tapak iklan ni okayy. Hehe :D

Saya tempah dua vector. So total price is RM10. Bayar guna topup Celcom. Mudah je kan. Hasilnya puas hati :)

Kalau korang berminat email ke : princessbobo@ymail.com 
Sertakan sekali gambar yang nak divectorkan.
Untuk lebih details sila ke ;
Till then, Assalamualaikum.

No comments: